We zijn jong van geest, overtuigd van ons kunnen en bloedserieus over copywriting. Denk je aan tekst, dan denk je aan Het TIC Huis. Een tekst is niet zomaar een rijtje woorden op goed geluk. We doen waar we goed in zijn en dat is precies wat we ook gaaf vinden.

Een kijkje in de keuken

We zien copywriting graag als een heerschappij waarin woorden doen wat wij willen dat ze doen. Jou laten lachen, huilen, verbazen of adoreren, maar het liefst allemaal tegelijk. Vergeet die cliché 9 tot 5 mentaliteit; we staan regelmatig ‘s nachts naast ons bed met de perfecte zin in ons hoofd. Een voltreffer verzin je niet zomaar.

Het TIC Huis is een copywriting agency die wordt gevormd door een hecht team met verschillende karakters en eigen ambities. Voeg hier een flinke dosis humor en geestdrift aan toe en onze familie is compleet. We geloven niet in hiërarchie, wel in speelse samenwerking. En zoals het een familie betaamt, heeft ieder eigen karaktertrekjes.

Woorden én daden?

Onze filosofie

Je krijgt maar één kans op (digitaal) papier. Eén kans om je doelgroep in te pakken en jouw merk te profileren. Dat betekent all-in gaan. Wij zitten niet braaf met de handjes in onze schoot; het woord ‘afwachten’ vind je niet in ons uitgebreide woordenboek. Het zit in ons bloed om te springen en dan pas te kijken hoe we terechtkomen. Zolang jouw boodschap maar een goede landing maakt en de doelgroep enthousiast maakt. Daar gaat het ons om.

Doen waar wij goed in zijn betekent dat jij kunt doen waar jij goed in bent. Onze ongezouten mening krijg je daar gratis bij, ook als deze anders is dan de jouwe. Juist dan; we willen namelijk dat jij gaat scoren. Ja, we houden van woorden, maar nog meer van daden.